Onda andar som hedersgäster i kyrkan

i-kyrkan.jpg

7 Responses to Onda andar som hedersgäster i kyrkan

  1. Haggaj skriver:

    Jag gillar svansen på prästen/biskopen. 🙂

  2. Ester skriver:

    Måste säga att jag inte alls gillar den här bilden..

  3. singingdogblogg skriver:

    Singingdogblogg om onda andar som hedersgäster. De är sant Ester, den är alldeles för snäll för att spegla verkligheten i kyrkan

  4. Andy skriver:

    Jag måste erkänna att jag log gott när jag såg bilden… 😆

  5. andreas skriver:

    tex här visar du ju ganska tydligt va du tycker om bögar?

  6. singingdogblogg skriver:

    Det är mot kyrkan som udden är riktad i denna karikatyr. Förstår du inte det Andreas?

  7. Andreas skriver:

    Jo det må väl så vara, men för mig ser det fortfarande ut som du förknippar homosexuella med demoner och satans vilja… Ännu mer när man tar hänsyn till de andra inläggen du har publicerat.
    Men du är helt klart välkommen att förklara din syn på homosexualitet för mig om du känner för det.

Kommentera

