När jag kommit till slutet av mig själv då är jag nära ett liv utan slut

Att misslyckas här i livet kan vara en stor förmån. Då är det lättare att lämna över kontrollen till Gud. Leder det dessutom till att jag börjar söka Gud, då kan mitt misslyckande vara det absolut bästa som hänt mig i mitt liv.

Det här stycket är hämtat ur boken SMS från Himmelen,  ladda ner gratis som PDF-fil. <länk> eller beställ boken på www.medianasir.se

Du kan också kolla på Falu Kurirens webb-tv och njuta av Tabacs sång. <länk>

One Response to När jag kommit till slutet av mig själv då är jag nära ett liv utan slut

  1. Ester skriver:

    Det du skrivit är sååå sant….
    Är så glad och tacksam till Gud att vi fått lära känna er…!!!!!!
    Massa kramar Ester, Manne o Aron…

Kommentera

